Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007

Μη μείνεις άπραγος αυτή τη φορά

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ
ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.
ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΕΚΤΑΣΕΩΝ.
ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ.
ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΠΡΑΓΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
Είναι ίσως η πρώτη φορά, που μια τέτοια κινητοποίηση, χωρίς επίσημο φορέα-διοργανωτή, έχει καταφέρει να έχει μια τέτοια διάχυση της πληροφόρησης. Μηνύματα σαν αυτό, ηλεκτρονικά και από κινητά, έχουν διακινηθεί χιλιάδες στην Ελλάδα. Θυμάστε νάχει ξαναγίνει κάτι ανάλογο;

5 σχόλια:

cropper είπε...

Βρε πιδιά, προυσέχτε πως διαχύνετε τη μπληοφορία. Μουσκίδ' γίναμε.

Vangelis είπε...

Καλημέρα.
Πολύ χάρηκα, που κάτω από το e-mail σας, είδα και την διεύθυνση του Blog σας.
Σας διαβάζω καθημερινά.
Σας περιμένω πιο μαχητική στο δίκτυο, από την «Θεσσαλία».
Καλώς ήλθατε στην Blogόσφαιρα.

Ελένη Σταμούλη είπε...

Δεν είμαι πολύ εξοικειωμένη με τα ηλεκτρονικά, μη νομίζεις. Το παλεύω...Επίσης, κατάλαβα ότι χρειάζομαι το χρόνο μου για να μπω στο πνεύμα αυτής της επικοινωνίας και να χαλαρώσω, γιατί έναν καθωσπρεπισμό στα καθημερινά σχόλια τον κουβαλάω. Πάντως χαίρομαι κι εγώ ιδιαίτερα που θα μπορώ να μιλάω με ανθρώπους που συνενοούμαι.

cropper είπε...

Ελένη μου, (επίτρεψε το "μου"}.
Το πράμα είναι απλό. Ποιός έχει τα κλειδιά του blog σου;
Εσύ; Ίσως κι ο αφέντης Τσουτσουλομύτης κι η κοράκλα σας, το πολύ;
Αν είναι έτσι, μεταξύ μας είμαστε. Άσε τον καθωσπρεπισμό παράμερα και βάρα του.

ΥΓ. Αν ο Τσουτσουλομύτης αντέχει τα "μεταρεμπέτικα", τού 'χω ένα ν' ακούσει. Και με την ευκαιρία να "με δεί".

Vangelis είπε...

Άντε Ελένη...

Το Bloging θέλει postαρίσματα.
Μη μου πεις ότι δεν υπάρχουν νέα.

Εσύ και ο Σταρόβας έχετε να δημοσιεύσετε τόσο καιρό.

Ακόμα και διακοπές να είσαι, όλο και κάποιο internet Cafe θα υπάρχει εκεί γύρω.